Veelgestelde vragen
Home ยป FAQ
Hoe meld ik mij aan als bezorger?
Je kunt je aanmelden op de volgende manieren:
Bel naar: 033 246 41 81
Of vul het formulier in
Hoeveel krijg ik betaald voor een krantenwijk?
Voor een bezorgwijk krijg je een vaste vergoeding voor het bezorgen van de kranten per keer dat je bezorgt. De vergoeding is afhankelijk van het aantal kranten, de grootte en moeilijkheid van de wijk. Zitten er folders of andere bijlagen bij, dan krijg je hier uiteraard extra voor betaald.
Hoe flexibel ben ik met werktijden?
Je bent heel flexibel: Je bezorgt op woensdag. Je bepaalt zelf hoe laat je die dag bezorgt en je kiest je eigen tempo en route. Je mag zelf pauzes nemen wanneer je wilt.
Kan ik het bezorgen combineren met school of andere bezigheden?
Dat kan zeker! Je bezorgt op woensdag de krant. Je bepaalt zelf je werktijden en je bent gemiddeld zo’n 1 tot 2 uur bezig per wijk. Je kunt dit dus perfect combineren met je school of andere activiteiten.
Wat als ik een keer niet kan?
Hoe breng ik de kranten rond?
Je kunt op verschillende manieren de krant bezorgen. Je kunt met een fiets, een e-bike, lopend met een kar of met een brommer. Je kunt gratis van ons een fietstas in bruikleen krijgen.
Hoe weet ik waar ik moet bezorgen?
Als je een bezorger bij ons wordt kun je ons bezorgersportaal en de bezorgersapp gebruiken. In deze app staat je looproute en zie je ook een plattegrond waar je moet bezorgen.
Wat heb ik nodig om te beginnen?
Als je wilt beginnen met bezorgen dan heb je niet heel veel nodig. Je hebt een vervoersmiddel nodig en internet zodat je kunt inloggen op het bezorgersportaal. Als je fietstassen nodig hebt, dan kun je die van ons krijgen in bruikleen.
Hoe wordt ik ingewerkt?
Wij zorgen dat je goed kunt beginnen. Je krijgt van ons een duidelijke uitleg en je krijgt toegang tot het bezorgersportaal, waar je alles op je gemak ik kunt teruglezen. Als je nog met vragen zit, dan kun je contact met ons opnemen. Het snelste kun je dit doen via het contactformulier in de app.
Hoe geef ik mijn vakantie door?
Vakanties geef je door via het bezorgersportaal of de bezorgersapp. Daar heb je een kopje vakantie en daar kun je dan doorgeven wanneer je met vakantie gaat.
Wat moet ik doen als ik ziek ben?
Bij ziekte verwachten wij dat je zelf een vervanger regelt. Je kunt je broer, zus, vriend of vriendin vragen om tijdelijk voor jou in te vallen. Lukt dit je niet, dan kun je contact met ons opnemen.
Hoe zeg ik mijn wijk op?
Als je wilt stoppen met je bezorgwijk dan moet je dat schriftelijk aan ons doorgeven. Je kunt dat doen via de bezorgersapp of via een e-mail aan onze bezorgafdeling. Houd er wel rekening mee dat je een opzegtermijn hebt. Geef daarom je opzegging op tijd door, dan kunnen we ervoor zorgen dat alles soepel verloopt.